Nagłośnienie
NAW D181 to moduł dźwiękowy oparty na neodymowym głośniku 8" oraz dwóch neodymowych falowodach liniowych 1.7"VC zasilanych niezależnie w trybie Bi-Amp. Stanowi podstawę budowy większych systemów, których głośniki tworzą linię (line array). Zestaw 8 szt modułów (lub więcej) jest w stanie wytworzyć falę maksymalnie zbliżoną do cylindrycznej w pełnym paśmie użytecznym. Oferujemy dwa modele: Wide (szeroki) 110stopni i Narrow (wąski) 80stopni kierunkowości poziomej.
Moduł waży zaledwie 15kg co oznacza 72kg przy 4 modułach z ramą a skrzynia transportowa czterech modułów to zaledwie 54cm(z kołami) x 48cm x 108cm i 84kg - lżejsze paczki = mniejsze koszty obsługi i transportu.
Rama i system zmiany kątów umożliwia ustawienie linii modułów w żądanej geometrii z zachowaniem środka ciężkości i ugięcie paczek do 12st na każdym elemencie. Rama umożliwia zawieszanie w jednym i w dwóch punktach oraz stawianie. Przy stawianiu można pochylić zestaw o 10 st. w kierunku publiczności
Od 2020r Systemy oparte na modułach D181 są dostępne do sprzedaży wyłącznie w komplecie z końcówkami mocy NAW Serii MD ze zintegrowanym procesorem DSP. Starsze Ampracki z końcwkami serii HD, HDQ i procesorami NSP są nadal wspierane, lecze nie są oferowane.
Typowy Amprack MD1, który może obsłużyć aż do 24szt modułów D181 i do 8 modułów subbasowych typu 2x18" składa się z jednego ośmiokanałowego wzmacniacza MD4820 o mocy 20kW, jednego czterokanałowego wzmacniacza MD4420 o mocy 20kW, panelu wejść i wyjść oraz dystrybutora prądu. Każdy wzmacniacz dysponuje czterema analogowymi wejściami, wejściem AES i opcjonalnie 8in/8out DANTE. Pełna obsługa jest możliwa zarówno z frontowych paneli wzmacniaczy jak i po podłączeniu do sieci Ethernet za pomocą oprogramowania System Engineer.
Do przewidywania zachowania systemu, właściwego zawieszania i ustalania kątów oferujemy oprogramowanie Focus 3, dostępne za darmo z każdym systemem liniowym. Dla architektów, mamy przygotowane pliki GLL, których można użyć w programach modelujacych akustykę pomieszczeń.
Seria MBR jest zaprojektowana zgodnie z ideą modułów do różnorakiego zastosowania. Za pomocą kilku tych samych elementów możemy tworzyć struktury umożliwiające osiągnięcie różnych akustycznych celów, co w przypadku basów ma szczególne znaczenie. Odpowiednie ustawienie modułów basowych pozwala min. na kontrolę kierunkowości wiązki niskich częstotliwości, utrzymywanie wysokiego SPL wraz ze zwiększaniem odległości czy prawidłowe dodawania się niskich częstotliwości na nagłaśnianej przestrzeni. Moduły MBR są także niezwykle łatwe i fizycznie przystosowane do tworzenia struktur kardioidalnych (cardio) i end-fired mogących w znaczącym stopniu zredukować ciśnienie akustyczne za basami. Niewielki subwoofer o doskonałych parametrach.
Powersoft X8 – 8 kanałowa końcówka mocy, która wprowadza i rozwija innowacyjną koncepcję platformy wzmacniacza, integrującego kompatybilny z dowolnym napięciem zasilacz oraz zaawansowane funkcje DSP. Dostępny w wersji z obsługą protokołu DANTE (X8 DSP + DANTE) lub sieci Ethernet (X8 DSP + ETH).
Kompletny, cyfrowy system zarządzania sygnałem audio oparty na układach ARM Cortex-8 i platformie procesora DSP TI C6000 zwiastuje nowy i innowacyjny poziom przetwarzania sygnału. Zapewnia zaawansowany routing oraz miksowanie sygnałów, wieloetapową equalizację z filtrami niesymetrycznymi, FIR i IIR, opóźnienia aż do 4 s na wejściu i 200 ms dla każdego z wyjść, regulację wzmocnienia i polaryzacji , crossover, limitery szczytowe oraz Clip, limiter TruePower™ i funkcję Active DampingControl™.
Uniwersalny zasilacz pozwala na bezpośrednie podłączenie do każdej lokalnej konfiguracji linii zasilającej. Nadaje się do pracy jedno-, dwu- i trójfazowej od 85 V AC do 440 V AC, bez potrzeby manualnej selekcji trybu. Trójfazowe równoważenie obciążenia jest osiągalne bezpośrednio przez urządzenie bez konieczności obciążania poszczególnych faz w zewnętrznym systemie dystrybucji mocy.
Specyfikacja:
Ilość kanałów wzmacniacza: 8
Stopień mocy:
Moc wyjściowa na kanał: 5200 W @ 2 Ω; 3000 W @ 4 Ω; 1600 W @ 8 Ω
Moc w mostku: 10400 W @ 4 Ω; 6000 W @ 8 Ω
Maksmymalne napięcie wyjściowe niezamknięte @ 8 Ω: 175 V szczyt.
Natężenie: 130 A szczyt.
TM15F jest kompaktowym monitorem niskiego profilu z możliwością pracy w trybie pasywnym zachowując wyjątkową jakością dźwięku, oraz przygotowany do trybu aktywnego (BiAmp) sterowanego przez dwa kanały końcówki mocy z DSP. Tryby przełączane są wbudowanym przełącznikiem ukrytym pod rączką*.
Głośnik koaksjalny - zapewnia kierunkowość i możliwie najlepszą koherencję w różnych pozycjach odsłuchu, co przekłada się na jakość dźwięku. Oba źródła (niskotonowe i wysokotonowe) dzielą wspólny magnes, co umożliwiło umieszczenie ich w najmniejszej możliwej odległości od siebie (koherentne źródło punktowe).
Obudowa zbudowana ze sklejki brzozowej odpowiedniej twardości wzmacniana pod kątem usunięcia szkodliwych rezonansów. Otwór bass refleks skierowany w podłogę zapewnia lepszą słyszalność najniższych częstotliwości.
Gniazdo statywu o ustalanym kącie +/- 13,5 (w krokach co 4,5 st) zapewnia optymalne pokrycie nagłaśnianego obszaru w trybie satelity.
Laminarny port Bass-Reflex - na potrzeby strojenia i konstrukcji portów Bass-Reflex dokonano niezbędnych obliczeń i symulacji, które dzięki optymalnemu wykorzystaniu energii promieniowanej przez tylną stronę membrany głośnika pozwoliły nie tylko uzyskać niższe pasmo przenoszenia oraz większą sprawność głośnika w zakresie niskich częstotliwości, ale także nadać odpowiedni kształt wylotowi tunelu Bass-Reflex umożliwiający zachowanie laminarnego opływu powietrza. Konstrukcja taka w znacznym stopniu eliminuje turbulencje i zniekształcenia fali dzięki czemu monitory sceniczne TM15F dostarczają dźwięk krystalicznie czysty, pozbawiony typowych wad występujących w standardowych konstrukcjach Bass-Reflex (zniekształcenia w niskich częstotliwościach, furkotanie itp.).
QSC K12.2 posiada jeden 12” przetwornik nisko-tonowy oraz 1,4” driver ciśnieniowy z tytanową membraną co zapewnia skuteczność na poziomie 126dB (stałe) - 132dB (szczytowe), pasmo przenoszenia 50Hz - 20kHz (-6dB) oraz pokrycie poziome wynoszące 75°.
QSC KS118 posiada jeden 18” przetwornik nisko-tonowy o dużym wychyleniu membrany co zapewnia skuteczność na poziomie 136dB (szczytowe), pasmo przenoszenia 41Hz - 98Hz (-6dB).
Nowy model B-Hype 8 jest konstrukcją uniwersalną, wyposażoną w 1" przetwornik wysokotonowy (cewka 1") i ośmiocalowy przetwornik niskotonowy (1,5" cewka). Dyspersja jest niesymetryczna zarówno w pionie jak i w poziomie. Pozwala to na bardziej precyzyjne kierowanie dźwiękiem, co zwiększa skuteczność i podnosi jakość reprodukcji w przestrzeniach pogłosowych.
Użytkownik ma możliwość korygowania górnego i dolnego skraju pasma akustycznego dzięki przystępnemu DSP. Symetryczne wyjście „podaj dalej" pozwala podać sygnał audio na kolejne urządzenia.
B-Hype 8 jest zapakowany w bardzo lekką (6,6 kg) i elegancką obudowę z pełnym grillem co poprawia nie tylko mobilność (3 uchwyty transportowe), ale także wielozadaniowość – można użytkować zestaw również jako monitor podłogowy (odpowiednie podcięcie po obu stronach obudowy), a także na dowolnego typu statywie głośnikowym (dzięki gnieździe na statyw).
Interfejs użytkownika Harmony
Podczas gdy wiele konsolet cyfrowych ciągle próbuje odtworzyć analogowy sposób pracy, dLive to prawdziwa cyfrowa konsoleta, która korzysta z rozwiązań stosowanych w smartfonach i tabletach. 12” ekran dotykowy w C2500 jest tożsamy z serią S, a jego obsługa dla większości z nas jest instynktowna. Ekrany odpowiadają na dotyk, przesuwanie i upuszczanie, dokładnie tak, jak tego oczekujemy. Na ekranach można też skonfigurować własne widżety, by zapewnić sobie kontrolę nad scenami, miernikami czy efektami. Dodatkowo, do dyspozycji są pokrętła, które umożliwiają szybką kontrolę nad kluczowymi funkcjami oraz pracę z wizualizacjami wyświetlającymi się na ekranie. Zmapowane kolory RGB ułatwiają rozróżnianie aktualnej funkcji pokrętła.
Transparentny sposób pracy
Podczas projektowania layoutu C2500 głównym celem było stworzenie szybkiego i transparentnego sposoby pracy, który pozwala użytkownikowi skupić się na miksowaniu, a nie ma mikserze. Każde wejście lub szyna miksu może być przypisana do dowolnego banku i (lub) warstwy. Wirtualne kanały pozwalają na nazywanie i podświetlanie kolorami wejść i szyn miksu, dostępnych jest 19 przypisywalnych SoftKeys i 3 warstwy przypisywalnych enkoderów.
Wbudowany interfejs audio USB 2.0 48 × 48 pozwoli nagrać lub odtworzyć do 48 kanałów jednocześnie dzięki czemu zawsze istnieje możliwość nagrania sesji wielośladowej z każdego koncertu, konferencji lub innego wydarzenia oraz przeprowadzenie wirtualnej próby. Nagrywanie i odtwarzanie wielośladowe może odbywać się również za pośrednictwem kart SD, dzięki czemu można zapewnić redundancję podczas rejestracji koncertu. Wbudowana karta rozszerzeń DANTE pozwoli na integracje systemu z zewnętrzną siecią DANTE oraz z innymi urządzeniami wyposażonymi w ten protokół. DANTE to również trzecia możliwość rejestracji sesji wielośladowych.
Konsoleta oferuje unikalny na rynku sposób obsługi z wykorzystaniem m.in. takich funkcji jak: POP, FLIP.
System PRO1 oferowany jest jako samodzielna powierzchnia sterująca wyposażona w 24 wejścia i 24 wyjścia lub w tandemie ze stage rackiem. Stage rack to znany z systemu PRO2/PRO2c model DL251 wyposażony w 48 wejść i 16 wyjść (powrotów).
PRO1 oferuje technologię i możliwości obróbki dźwięku tożsame z XL8 i innymi modelami serii PRO, przez co stanowi poważną konkurencję dla takich małych i średnich konsolet cyfrowych jak DiGiCo SD11, Yamaha CL1 i LS9, Soundcraft Vi1 i Si1 Compact, Aviom SC48 czy Allen&Heath GLD.
Mikser Soundcraft UI24R doskonale sprawdzi się na mniejszych koncertach, konferencjach, eventach lub jako mikser monitorowy dla zespołu. Największą zaletą jest możliwość bezprzewodowego sterowania z iPada lub innego urządzenia, dzięki czemu muzycy mogą sami regulować sobie odsłuch.
Systemy bezprzewodowe
Zaprojektowany z myślą o profesjonalnych zastosowaniach. Solidny odbiornik bodypack wraz ze słuchawkami dousznymi IE 4 zapewniają czystość brzmienia w całym zakresie częstotliwości. Nadajnik stereo w metalowej obudowie o szerokości half-rack z wyświetlaczem OLED, umożliwiającym pełną kontrolę nad systemem
Dodatkowo system posiada adaptery do mikrofonów instrumentalnych Audio-Technika AT PRO35 czyli tzw. „klipsów”.
System charakteryzuje się dużą odpornością na zakłócenia, dużym zasięgiem pracy oraz długim czasem pracy na bateriach. Mikrofon bezprzewodowy serii ew100 G4 wraz z kapsułą e935 sprawdzi się zarówno na koncercie z wymagającym wokalem, jak również podczas konferencji.
System charakteryzuje się dużą odpornością na zakłócenia, dużym zasięgiem pracy oraz długim czasem pracy na bateriach.
System charakteryzuje się dużą odpornością na zakłócenia, dużym zasięgiem pracy oraz długim czasem pracy na bateriach. Mikrofon bezprzewodowy serii ew100 G3 wraz z kapsułą e935 sprawdzi się zarówno na koncercie z wymagającym wokalem, jak również podczas konferencji.
Mikrofony
Dynamiczny mikrofon instrumentalny 545SD Classic Unidyne® posiada charakterystykę jednokierunkową i posiada dwie różne impedancje.
o charakterystyce kardioidalnej, który został zaprojektowany do czystej reprodukcji instrumentów akustycznych oraz podłączonych do wzmacniaczy. SM57 jest idealnym wyborem w przypadku scenicznych systemów nagłośnieniowych, jak również podczas nagrywania.
Do czego najlepiej użyć mikrofonu SM57?
Jest on najbardziej popularnym wyborem dla profesjonalnych muzyków, którzy chcą odpowiednio omikrofonować swoje instrumenty akustyczne lub wzmacniacze, a zwłaszcza gitarowe i basowe, saksofon, trąbkę czy perkusję. Jest on używany na scenach i w studiach nagrań na całym świecie.
Cechy charakterystyczne mikrofonu e-904:
- odwzorowanie pełnego tonów, żywego dźwięku perkusji
- bardzo szybka reakcja
- kompaktowa obudowa umożliwiająca montaż na werblach i tom-tomach
- doskonały profil akustyczny dopasowujący się do wszystkich stylów perkusyjnych
- cewka eliminująca interferencje elektromagnetyczne
- kapsuła antywibracyjna
- wytrzymała, metalowa obudowa
Dynamiczny kardioidalny mikrofon wokalny zapewniający płynny, naturalny dźwięk. Szybka reakcja przejściowa gwarantuje, że nie zostaną pominięte żadne szczegóły. Zrównoważony zakres częstotliwości e935 sprawia, że doskonale nadaje się do piosenek każdego gatunku. Wyraźnie dodaje głosowi więcej przestrzeni i pozwala ułożyć go czysto przed głośnymi instrumentami w miksie. Jest to mikrofon z przezroczystym, wysokim i ciepłym, dobrze zdefiniowanym, dolnym środkiem. Jest też bardzo klarowny. Mikrofon e935 wyraźnie rozszerza zrozumiałość mowy i utworów śpiewanych.
Legendarny model SM58 jest branżowym standardem. To niezwykle wszechstronny dynamiczny mikrofon wokalowy o charakterystyce kardioidalnej, którego brzmienie zostało ukształtowane w celu uzyskania czystej i ciepłej reprodukcji wokalu. SM58 jest cały czas podstawowym wyborem dla aplikacji wokalnych na całym świecie.
Specyfikacja Beta 52 A :
Typ przetwornika : Dynamiczne
Wykres kierunkowości:
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 10 kHz
Czułość (1 kHz): -64 dBV/Pa / 0,6 mV/Pa
Waga: 605 g
Cechy charakterystyczne mikrofonu E-604:
- sztywna, wzmocniona obudowa z włókna szklanego
- wysoka odporność na udar oraz szum mechaniczny
- możliwość pracy w warunkach bardzo wysokiego natężenia dźwięku
- niski współczynnik zakłóceń
- cewka eliminujące interferencje elektromagnetyczne
- łatwe ustawienie pozycji dzięki kompaktowej konstrukcji
- zintegrowany uchwyt na statyw
Dane techniczne:
- Przetwornik: dynamiczny
- Charakterystyka: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 40 - 18000 Hz
- Czułość w polu swobodnym bez obciążenia przy 1 kHz: 1,8 mV/Pa
- Impedancja nominalna: 350 Ohm
- Minimalna impedancja wejściowa (wzmacniacza): 1000 Ohm
- Podłączenie: XLR-3
- Waga (bez przewodu): 60 g
- Wymiary: 33 x 59 mm
Mikrofon pojemnościowy
Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
Pasmo przenoszenia: 20Hz-20kHz
Czułość bez obciążenia: -34 dB
Impedancja: 85 Ohm
Maksymalny poziom wejściowy sygnału: 141 dB SPL.
Zasilanie Phantom: 48V DC, 2mA
Złącze: zintegrowane 3-pin XLRM
Wymiary: 143x21mm
Waga: 134g
AKG C214 dostarcza klasyczny dźwięk AKG o dużej średnicy membrany - a także jest w stanie zapewnić imponujący zakres dynamiki 143dB dla nieskompresowanych, naturalnych transjentów. Używaj go na różnych źródłach dźwięku.
Jeśli chcesz wysokiej jakości mikrofonu wokalnego, znalazłeś go z AKG C214. I choć jest to warte inwestycji w tę jakość, przekonasz się, że C214 sprawdza się równie dobrze na różnych instrumentach. Dzięki przełączanej podkładce tłumiącej 20dB i filtrowi górnoprzepustowemu, C214 może być używany w obszarach dźwiękowych o poziomie głośności do 156dB SPL - można go używać na scenie do bliskiego mikrofonowania głośnych aplikacji, takich jak overheady, wzmacniacze gitarowe lub instrumenty dęte o dużej głośności. Niezależnie od Twoich potrzeb, C214 jest doskonałym mikrofonem, który możesz mieć przy sobie.
Specyfikacja AKG C214:
Kapsuła: pojemnościowa wielkomembranowa 1".
Czułość: 20 mV/Pa (-34 dBV)
Zakres częstotliwości: 20 do 20.000 Hz
Poziom szumu: 13dB-A (IEC 60268-4)
Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
Max. SPL: 136/156dB SPL (0/20dB Pad)
Zakres dynamiczny: 123/143dB-A (0/20dB Pad)
Filtr górnoprzepustowy: 160 Hz, 6dB/oktawa, przełączany
Tłumik pad: 20dB, przełączany
Wymiary: 160 x 55 mm (6,3 x 2,2 cala)
Waga 280/1450 g (0,62 / 3,22 lbs)
W zestawie akcesoria: H 85 koszyk antywstrząsowy,
W 214 gąbka przeciwwietrzna, metalowa walizka transportowa
Wymaga zasilania phantomowego od +12V do +52V.
Typ przetwornika: pojemnościowy
Zasada działania: gradient ciśnienia
Charakterystyka kierunkowa: kardioida
Pasmo przenoszenia:
- przy bliskim mikrofonowaniu : 20-20000 Hz
- przy dalekim mikrofonowaniu (odległość 1m): 35-20000 Hz
Napięcie przy nieobciążonym wyjściu: 5 mV/Pa (-46 dBV) ±2.5 dB
Nominalna impedancja: 200 ohm
Impedancja obciążenia: >/=1000 ohm
Maksymalny SPL przy zasilaniu phantom 24V i 48V: 140 dB
Stosunek sygnał/szum: : 59 dB [CCIR; Q-Peak] 70 dB [A; RMS]
Zasilanie: P12, P24, P28 (rekomendowane 48V)
Pobór prądu: 4,7 mA
Złącze: 3-pin XLR, męski
Wymiary:
- uchwyt 85x118 mm
- długość gęsiej szyjki: 120 mm
Waga: około 145g.
Przypinany mikrofon do nagłaśniania tomów, werbli i innych instrumentów perkusyjnych
Zacisk mikrofonowy ze zintegrowanym przedwzmacniaczem
Rozszerzony zakres częstotliwości
Pasmo przenoszenia: 30 - 20.000 Hz
Wysoki maksymalny poziom ciśnienia akustycznego (140 dB)
Wyprodukowane w Niemczech
Dane techniczne mikrofonu:
Typ przetwornika: pojemnościowy
Zasada działania: gradient ciśnienia
Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
Pasmo przenoszenia: - przy bliskim mikrofonowaniu: 20 – 20000 Hz
- przy dalekim mikrofonowaniu (odległość 1 m): 35 – 20000 Hz
Napięcie nieobciążonego wyjścia: 6.8 mV/Pa (-43.4 dBV) ±2.5 dB
Nominalna impedancja: 200 ohm
Impedancja obciążenia: >/= 1000 ohm
Maksymalny SPL przy zasilaniu phantom 24V i 48V: 140 dB
Stosunek sygnał / szum: 61 dB [CCIR; Q-Peak] 71 dB [A; RMS]
Ekwiwalent SPL: 23 dB [A; RMS] 33 dB [CCIR; Q-Peak]
Zasilanie: phantom P12; P24; P48 (zalecane 48V)
Pobór prądu: 4,7mA
Waga bez opakowania - 230g
Zastosowanie
Unikalna konstrukcja M 201 redukuje do minimum szumy podczas obsługi mikrofonu, dając znakomite rezultaty jako mikrofon dla publiczności w studiach telewizyjnych oraz do nagrywania w terenie wokali i efektów dźwiękowych. Jego jednolita odpowiedź i małe rozmiary sprawiają, że jest on szczególnie skuteczny do nagrywania i wzmacniania werbli, hi-hatów, tomów i perkusjonalii. Sprawdza się również w przypadku banjo i gitar akustycznych.
Specyfikacja
Typ przetwornika: dynamiczny
Zasada działania: gradient ciśnienia
Charakterystyka kierunkowa: hiperkardioidalna
Pasmo przenoszenia: 40 – 18000 Hz
Tłumienie z tyłu przy 1 kHz: > 20 dB przy 120°
Napięcie obwodu otwartego: 1,2 mV/Pa (-58 dBV)
Tłumienie pola magnetycznego: > 18 dB przy 50 Hz
Impedancja nominalna: 200 Ω
Impedancja obciążenia: ≥ 1000 Ω
Membrana: Hostaphan®
Obudowa: mosiądz
Złącze: XLR, 3-pinowe, męskie
Wymiary:
Długość: 160 mm
Średnica pałki: 24 mm
Średnica głowicy: 24 mm
Waga: 220 g
DBX RTA-MMikrofon pomiarowy do kalibracji nagłośnienia, dedykowany dla procesorów serii DriveRack (PA, PX, PA+, PA2) i 260
Specyfikacja:- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz - Napięcie pracy: phantom power 9V-52VDC
Wyposażenie dodatkowe
Parawan odbija dźwięk perkusji w stronę perkusisty co daje zdecydowanie lepszą jakość słyszalności bębnów. Blokuje niechciane dźwięki, które często wpadają do mikrofonów perkusyjnych z pozostałych instrumentów zespołu. Wycisza hałas perkusji słyszany przez pozostałych muzyków na scenie / studio co daje im zdecydowanie lepszy komfort gry. Parawany można używać w dowolny sposób, tworząc kabiny do nagrywania wokalu lub dowolnie kształtując, dopasowując przestrzeń akustyczną dla różnych instrumentów.
Ściany wykonane z 2 razy mocniejszego materiału PU - poliuretan, również w 100% wodoodporne.
Posiadają wszyty rzep po całej długości do mocowania z dachem i sąsiednimi ścianami.
Poza wysoką rozdzielczością i dobrze zbalansowanym dźwiękiem profesjonalne słuchawki DT 1770 Pro cechuje także wysoka jakość wykonania oraz niezwykły komfort korzystania. Dopracowanie w każdym aspekcie sprawiło, że sprzęt ten zyskał uznanie twórców, producentów muzycznych, realizatorów dźwięku, a także odbiorców.
DBX RTA-MMikrofon pomiarowy do kalibracji nagłośnienia, dedykowany dla procesorów serii DriveRack (PA, PX, PA+, PA2) i 260
Specyfikacja:- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz - Napięcie pracy: phantom power 9V-52VDC